Studio
Počet zobrazených článků: 15 (z celkem 98 nalezených)
|0-15|15-30|30-45|45-60|60-75|75-90|90-98|
Poslech - monitory a sluchátka
Denon, Harman/Kardon, Alesis Point Seven, Tannoy, Infinity, Beyerdynamics, Alesis Prolinear neboli zesilovač, bedny, sluchátka a monitory. Poslení článek ve výrobě zvuku, jistě minimálně stejně důležitý jako prvotní zdroje.
Rubrika
recording,
zveřejněno 21. 08. 2005, přečteno 6316
DAT Sony DTC 60 ES
Sony 60 ES byl prvním komerčně dostupným DAT recordérem na trhu, vybaveným funkcí SuperBitMapping, umožňující při nahrávání přes analogový vstup zvýšit dynamiku záznamu přesunutim složek zvuku s nižší úrovní do rozlišení více bitů.
Rubrika
recording,
zveřejněno 21. 08. 2005, přečteno 6876
T.C. Electronic M300
Základní model efektového procesoru překvapí jednoduchým ovládáním, pouze základními parametry efektů, ale solidním zvukem, který neurazí a přibližuje se ke kvalitě dražších stájových kolegů. Navíc lze nakonfigurovat jako dva nezávislé procesory.
Rubrika
recording,
zveřejněno 21. 08. 2005, přečteno 6044
Behringer Composer Pro MDX2200
Composer je dvoukanálový kompresor/limiter/gate/expander. Vhodné určení - noise gate pro šumící nástroje nebo efektové krabičky, srovnání dynamiky příliš expresivních nástrojů (např. výborné pro Pulse nebo Unique).
Rubrika
recording,
zveřejněno 21. 08. 2005, přečteno 6687
Behringer Eurorack RX1602
Co dělat, když vstupy mixpultu přestanou stačit? Buď koupit pult nový nebo vstupní signály přepínat podle potřeby nebo pořídit submixer. Submixer je nejsnazší řešení a v případě RX1602 i velmi pohodlné. 1U jednotka, osm stereo vstupů, regulace panoramy, zisku a jedna efektová cesta.
Rubrika
recording,
zveřejněno 21. 08. 2005, přečteno 5999
Behringer Eurorack MX 2642A
Heuréka! Konečně jsem se rozhoupal k nahrazení nejslabšího článku svého hudebního řetězce, handmade mix se přesunul do sklepa a ač jsem před mnoha lety jeho kontrukci věnoval spoustu energie, času a kvalitních součástek (NE5534, LT1115, profi 100mm fadery), výsledný zvuk a především možnosti pultu mi přestávaly stačit.
Rubrika
recording,
zveřejněno 21. 08. 2005, přečteno 7786
Behringer B-control BCR 2000
Německý tygr Uli Behringer znovu útočí a rozšiřuje nabídku o MIDI kontrolery s nebývalou nabídkou funkcí a překvapivě nízkou cenou. A jak je to doopravdy? Nechal jsem se nalákat a verzi BCR s knobovým osazením pořídil do svého studiíčka.
Rubrika
recording,
zveřejněno 21. 08. 2005, přečteno 8315
STAudio DSP24 + ADC/DAC2000
STAudio C-Port, to je označení kombinace řídící karty DSP24 a externího převodníku ADC/DAC2000. Umožňuje záznam/reprodukci ve formátu 24bit/96kHz, má 10 výstupů a 10 vstupů, SPDIF, AES/EBU. Externí převodník obsahuje 8in a 8out, dva vstupy mají mikrofonní předzesilovače a symetrické vstupy s fantomovým napájením.
Rubrika
recording,
zveřejněno 21. 08. 2005, přečteno 6263
Waldorf Microwave
Microwave charakterizuje wavetable syntéza, kdy je v paměti nástroje uložena tabulka s vlnovými průběhy a interní oscilátor řídí pouze její přehrávání, přičemž jednotlivé vlny se mohou postupně střídat v čase. Následuje napěťově řízený zesilovač a až po něm je zařazený analogový filtr s chipy Curtiss.
Rubrika
syntetizéry,
zveřejněno 18. 12. 2004, přečteno 8949
ARP Axxe
Amerika v sedmdesátých letech udávala hlavní trend světové výroby syntetizérů. Značky jako Moog, Sequential Circuit, Oberheim nebo ARP si zachovaly věhlas a dobrý zvuk dodnes, ačkoliv svoji činnost ukončily v dekádě následující. V naprosté většině případů šlo o analogové nástroje, digitální nástroje teprve měly přijít (a na mnoho let ponořit hudbu do zvukového temna).
Rubrika
syntetizéry,
zveřejněno 18. 11. 2004, přečteno 7824
Pluto 3000
Tento syntetizér patří do skupiny DIY, tedy netovárních. První práce vyprovokovala v roce 1975 stavebnice malého syntetizéru PAIA (ze kterého ve finálním modelu zbyla pouze klaviatura), postupně se přidávaly moduly, postavené podle materiálů k modulárnímu syntetizéru International 4600. Mnoho dalších částí inpiroval návod na syntetizér Elektor Formant
Rubrika
syntetizéry,
zveřejněno 18. 10. 2004, přečteno 13646
Ensoniq ESQ1
ESQ-1 byl prvním syntetizérem a po sampleru Mirage druhým klávesovým nástrojem, který tehdy nová americká firma Ensoniq dala na trh. Rok 1986, plné MIDI řízení včetně sysex, digitální oscilátory se 32 vzorky, analogové filtry, prostě velmi zajímavý hybridní syntetizér pro tehdenší časy.
Rubrika
syntetizéry,
zveřejněno 10. 10. 2004, přečteno 10281
Doepfer MS-404
Jednohlasý analogový syntetizér MS-404 v příjemném 1U rackovém formátu, se vyráběl od roku 1994 a poslední kousky opustili továrnu na přelomu tisíciletí. Prošel čtyřmi vývojovými stádii, kdy se modifikovaly funkce i hodnoty některých součástek. Původně se mělo vyrobit maximálně sto kousků, ale zájem předčil očekávání, mezi lid putovalo kolem třech a půl tisíce exemplářů.
Rubrika
syntetizéry,
zveřejněno 01. 09. 2004, přečteno 7776
Kawai K4r
K4-ka byla někdy počátkem devadesátých let můj úplně první synťák. V podstatě jsem se na ní naučil základy výroby zvuku, MIDI a všeho potřebného pro elektronickou muziku. Asi nikdy nezapomenu na cesty vlakem, kdy jsem četl manuál a zkoušel si uvědomovat, co si mám představit pod zkratkami AM, ENV VEL a mnoha dalších.
Rubrika
syntetizéry,
zveřejněno 18. 08. 2004, přečteno 9095
Alesis Andromeda A6
Andromeda A6 je v dnešní době virtuálně-analogových nástrojů a přívalu syntetizérů co by software v počítačích, originální neobvyklostí, lehce anachronickou, kde označení "retro" není jenom jako, ale doopravdy. Andromeda totiž nepoužívá ke generování zvuku nasamplované vzorky nebo algoritmy matematických simulací. Edit 24/04/09: Solo výstupy a test s Minimoogem
Rubrika
syntetizéry,
zveřejněno 17. 06. 2004, přečteno 14341
|0-15|15-30|30-45|45-60|60-75|75-90|90-98|